What people think!

Reviews

We want customers to tell us honestly what they think of their experience with Phantom Screens, so we’ve asked the good people at Feefo to collect feedback from every customer who registers their retractable screen warranty.

feefo feedback engine

FeeFo Feedback

DoorUnits

Service --
Product --

Service rating : Your agent in Colorado didn’t send me an invoice for over 1 year, sent the receivable to collections and then sent us a bill...and the what they installed has never worked properly
Product : See above


On 06-Jan-2020 the supplier responded:
Thank you Dave for the honest review. We apologize for the experience you had and would like to remedy this. We have passed your information along to our customer experience team and they'll reach out to you and your local distributor to have someone service your screen since it isn't working properly as well as find out more about the the late invoice you received. If you would like to reach out to us directly, please give us a call at 1-888-444-4142 or email us at [email protected] Again, we apologize for your disappointing experience.

DoorUnits

Service ++
Product ++

Service rating : Excellent! Love my screens!
Product : great customer service, excellent communication, very professional


On 06-Jan-2020 the supplier responded:
Thank you! We're very happy that you love your new screens!

DoorUnits

Service ++
Product ++

Service rating : From introduction to installation all contact was very professional and prompt. No gimmick and no additional charges or surprises. Very satisfied customer with quality of product. Would highly recommend to family and friends
Product : Hight quality and professional staff.


On 06-Jan-2020 the supplier responded:
Thank you for the wonderful review! We're very pleased to hear about the excellent experience you had from beginning to end!

DoorUnits

Service ++
Product ++

Service rating : Great service.
Product : Nice product.


On 06-Jan-2020 the supplier responded:
Thank you for taking the time to leave us a great review!

DoorUnits

Service +
Product +

Service rating : The screen is sturdy and service is good. Big problem is at it is invisible and has been run into several times
Product : screen is nearly invisible and easy to walk into


On 03-Jan-2020 the supplier responded:
Thank you Allen! We're happy to hear that you received good service from our team. Since the screen is hard to see, we recommend that our customers put a sticker or ribbon on the mesh to avoid walking into it.


On 03-Jan-2020 the customer added:
The stickers last about 5 open and close processes, really useless.

See this exchange on Feefo

DoorUnits

Service ++
Product ++

Service rating : Professional installation. Product works well. No problems so far. No bugs so far.
Product : No bugs. Professional installation. Professional quality constricted product.


On 04-Jan-2020 the supplier responded:
Thank you Michael for taking the time to leave us your feedback!

DoorUnits

Service ++
Product ++

Service rating : The service provided by the installer was excellent....he was neat, professional and courteous. The screen itself is perfect for our home. We are now able to have a breeze airway between the front door and the sliding glass doors leading to the patio. The fact that the screen rolls up into the housing is an awesome future allowing us to maintain the beauty of our glass door when the screen is not in use.
Product : The purchase of the phantom screen was practical in use and reasonable in price.


On 04-Jan-2020 the supplier responded:
Thank you for the excellent review! We're pleased to know that your new screen is doing what it's intended - make your life better!

DoorUnits

Service ++
Product ++

Service rating : Very professional and courteous. Great customer service.
Product : Work perfectly and look great!


On 03-Jan-2020 the supplier responded:
Thank you! We're happy to hear you're loving your screens!

LargeUnits

Service ++
Product ++

Service rating : Everything went great and installation was without any flaws. Clean, quick, and Perfect. We love our screen and vinyl enclosure. It allows us to use our covered porch in all four seasons.
Product : Just did!


On 03-Jan-2020 the supplier responded:
Thank you for the wonderful review! We're very happy to hear that you received excellent service and that you love your screens. We hope you continue to enjoy it for many years to come!

DoorUnits

Service ++
Product ++

Service rating : Love the screen! It allows us to get a wonderful cross breeze througout the whole house...without the worry of bugs getting in. The installation was faster than we expected and the price was fair.
Product : Good product at a fair price.


On 20-Dec-2019 the supplier responded:
Thank you! We're happy to hear your screen is doing what they're intended to do - make your life better!

DoorUnits

Service ++
Product ++

Service rating : The purchase to installation to the use. This product is fantastic. I defend will recommend Phantom Screens.
Product : Fantastic


On 19-Dec-2019 the supplier responded:
Thank you for taking the time to leave us this wonderful review!

DoorUnits

Service ++
Product ++

Service rating : The shirt arrived stained. This was a gift for someone and we were not able to give it. There was no packing slip or return information included. This was a total ripoff
Product : Thank you excellent installation Screens work great


On 16-Dec-2019 the supplier responded:
Hi Russ and Nancy - We believe that your feedback request may have been mixed up with a different company as we don't sell shirts, we sell retractable screens. However, if you did have one of our Phantom Screens installed, we would love to hear your feedback on our product and the service you received. Thank you!


On 16-Dec-2019 the customer added:
So Sorry, the solicitation for review came from Feefo, and the only thing we bought was a screen printed shirt. We assumed Phatom screen was the screen printer. So sorry.
We purchased the Phatom Screen back in July and it is the best screen ever. It rolls away when it is not needed leaving clean clear Sight lines when the doors are closed and a great insect barrier when the doors are open. Installation went smoothly and professionally neat and cleaned up after installation was completed.
I apologize for the poor rating not knowing who Feefo was.
Russ

See this exchange on Feefo

On 16-Dec-2019 the supplier responded:
Hi Russ. No worries, thanks for clearing that up! We just wanted to make sure that we had an accurate rating from you so if it was a 1 star rating, we can make it right. In this case, we're very happy to hear that you did receive excellent service at the time of install and that you're enjoying the screen! We hope you continue to enjoy it and the fresh air (not the bugs) it brings for many years - Thank you!

DoorUnits

Service ++
Product ++

Service rating : Simplement parfait 👌 pour nous .
On s’en procurera une autre pour la porte du devant .
Product : Fantastique et vraiement pratique !
Bien fait, très résistant et facile â utiliser


On 16-Dec-2019 the supplier responded:
Thank you for the lovely review! We're happy to hear the screen is perfect for you!

DoorUnits

Service ++
Product ++

Service rating : We were extremely impressed with their service and workmanship, plus the quality of the product. Although ours was considered a smaller project (one large motorized screen, one roller screen slide door), Casper still took the time to educate us on the product, recommend solutions and describe how they would install the products on our back patio which included having to move a support column and attach flashing panels to the siding for mounting the screen tracks (which would match the existing house trim color). Casper was quality-minded, including his concern for how aesthetically the final installation would look, a testimony to his goal of quality workmanship. We previously had another local company come out and review the project. The sales lady, although very nice, didn't know much about anything, had no real solutions, and instead gave us beautiful brochures on huge, expensive outdoor installations. She also said we'd have to basically cut the existing siding out for the track installation (which, as Casper later said, would have demeaned the moisture integrity of the outside wall.) Yes, we would most definitely recommend Phantom Screens.
Product : See previous post for details.


On 16-Dec-2019 the supplier responded:
Thank you Steven for this amazing review! It's really great to hear about how well you were treated during the process and that you were provided quality workmanship. We hope that you enjoy your new screens for many years to come!

DoorUnits

Service ++
Product ++

Service rating : Excellent, they showed up when they were supposed to and did a professional job. The screen looks and works great. I highly recommend them and the screen.
Product : great service


On 12-Dec-2019 the supplier responded:
Thank you Mike! We're so happy to hear about the wonderful service you received and that your screen is working out great for you!

DoorUnits

Service ++
Product ++

Service rating : Phantom Screens provide prompt service, excellent installation and a quality product at a reasonable price. I definitely recommend Phantom Screens for disappearing door screens.
Product : Very good product and easy to use


On 11-Dec-2019 the supplier responded:
Thank you for the lovely review! We love hearing that you received excellent service and had a great experience! We hope you love your new screen for many years!

DoorUnits

Service ++
Product ++

Service rating : Excellent service!
Product : they are good


On 09-Dec-2019 the supplier responded:
Thank you! We're glad to know that the service you received was excellent!

LargeUnits

Service ++
Product ++

Service rating : Service was very professional. It feels like we added an extra room on our house. I would definitely do this again.
Product : Professional service, great quality!


On 09-Dec-2019 the supplier responded:
Thank you for the great review! We're so happy to hear about the wonderful experience you received and that our screens allow you enjoy your porch much more now!

DoorUnits

Service +
Product ++

Service rating : There was some delay in receiving the order, twice, but the product is a good deal for the price.....so far. The representative that did the measuring and installation is phenomenal.
Product : Haven't had the product long, but so far so goood.


On 09-Dec-2019 the supplier responded:
Thank you! We do apologize that it took longer than it should have to receive your order. However, we are very happy to hear you're enjoying your screen so far and that the installation experience went well! We hope you continue to enjoy your screen for many years!

DoorUnits

Service ++
Product ++

Service rating : The service was perfect and the product is wonderful. We recently got two puppies and until they settle down, we can't use it. One of them's first lunge dislodged the screen from the frame. I'll get it fixed when the weather gets warmer.
Product : I'm very happy with the purchase


On 09-Dec-2019 the supplier responded:
Thank you Arlene for the wonderful feedback! We're very pleased to hear you're happy with your screen and are excited for you to be able to enjoy it daily when the weather gets warmer. When you plan on getting it repaired, please let us know if you need assistance.

Want to see all of the unedited feedback we have collected so far?

View all reviews